HELLOOO!!

yo Yo YOO blogg världen!! Bustrollungen sara här :P min kille fick mig att börja blogga såå..here i am!
får se hur ofta jag är här men ska nog gå bra när jag väl har lärt mig allt :)
kort beskriving om mig själv. 17 år snart 18 om...en måndag och 16 dagar :D bor i värmland på lilla hammarö med min mamma och pappa. har en syster som bor i trelleborg med sin sambo och hund. erhm...på dagarna så går jag i skolan (pluggar på omvårdnads programet) och på fridtiden så slappar jag, är i stallet eller är med min underbara pojkvän som jag älskar :) <3

men det va allt för mig idag! HA DET!! PÖSSS!!!

Kommentarer
Kajsa säger:

feeett! sara skaffa blogg haha shiit ja har aldrg vart inne på någon blogg :S aja fett fint de va och du verkar ju kommit igång bra! Ofta du fyller såå snart.. jäklar tiden går haha :D pööööööss <3

2010-02-02 | 14:28:21 | | http://bluuberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: