bord


                     



ops..dålig ja är på att va en bloggare då xD

det som har hänt är att...min 6 veckors praktik på hemtjänsten är nu slut.
sen så har mitt sportlov börjat så på torsdag så ska ja och några till på tokio hotel konsert i globen :)
sen så har jag vart med älsklingen med i några dagar :) sist han va hos mig så blev han fast här i en dag extra pga snöovädret haha :P sen så...har jag klippt och slingat mitt hår :) blev bra förutom att ja är en blondin nu xD
NOT FUN!!  xD aja ska försöka hitta på nått att ja göra nu.

ADIOS!!


ps.. Saknar dig älskling så det gör så himla ont i mig.. :'( <3

Kommentarer
Rob säger:

saknar dig med bby :( älskar dig supermycket! <3

2010-03-02 | 16:55:44 | | http://robertqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: